Eminem – Bully tłumaczenie

(“Brutal”)

Yo, sprawdź to, przejebane, nie wyobrażam sobie żeby ktoś z nas ustąpił z miejsca…

Powstrzymuje swoją złość,

Chociaż chciałbym być dręczycielem

Tego lamusa frajera

To moje prawo, żeby nalegać,

Ale on pokazuje całkowity brak szacunku

To jest to on mówi do siebie

Kiedy używa czasopism żeby mnie zniszczyć

Kiedy siedzi z nogami na biurku

Pali działkę swojej trawki

I zaczyna sobie wyobrażać różne rzeczy

I po prostu nie widzi że jest ciągle w depresji

W swojej zazdrości nienawiści

To wpędza go w szał

Jak władcza MTV i widzi moja twarz

On nie istnieje w tym świecie

Zaczyna się skręcać i wykręcać

Wkurza się i sam się wpędza w furie

I to niszczy go powoli

Ponieważ nawet mnie nie zna

Mimo że widzi mnie gdzie kolwiek pójdzie

W ten sposób sam się męczy

On nie ma ani powodzenia ani bogactwa

Więc wykorzystuje kogoś innego żeby zarobić jego forse

I teraz zachowuje się jak brutal

Próbuje mnie szarpać i poruszać

Ale on wie ze nie może mnie poruszyć

I dlatego jest wściekły

Nie ma innego wyjścia niż krzyczeć

I podnosić na mnie głos

Refren:

Nie jestes pierdolonym brutalem

I nie będę się kłaniał jebanemu łobuzowi

Nie będę tchórzył przed łobuzem

Będę przeklęty jeśli nie ustane

Jeśli nie będę walczył jak mężczyzna i nie rzucę rękawic bandycie

Wiem że to musi rozpieprzyć twoje emocje

Nie próbuje sobie tworzyć wrogów

Ale niestety

Jest tylu matkojebców, którzy istnieją,

Którzy mnie ciągle atakują

Teraz kiedy zadzieram z 50

Teraz nagle zadzieram z tym frajerem Ja(być może chodzi o Ja Rule)

Ale jego dupa jest taką kukłą,

Że Irv mógłby wepchnąć w nią całą rękę

I kazać mu powiedzieć to co chce żeby mówił

Ale Suge ma Irva na smyczy

Irv jest zdenerwowany że,

Powie wszystko temu człowiekowi żeby utrzymał go

Więc teraz Ja myśli że jest twardy

A „Morderstwo i Spółka” jest dużym złym wilkiem

Wydaje mu się że będzie dmuchał i chuchał i zniszczy naszą renome

Ale nasz budynek jest zbudowany z cegieł

Więc nic tym nie zdziałasz

Wiem że właśnie zrobiłeś piosenkę z Bobby Brownem

Próbujesz wyciągnąć dobrą karte

Ale dostajesz rykoszetem w twarz

Bo wiesz że my nie bawimy się w to białe gówno

Plus ten koleś, którego wydymałeś

Kiedy byłeś w ekstazie

To był tylko mężczyzna przebrany z biała dziwkę

Refren:

Musisz brać za dużo (E…)

Nie jestes pierdolonym brutalem

I nie będę się kłaniał jebanemu łobuzowi

Nie będę tchórzył przed łobuzem

Będę przeklęty jeśli nie ustane

Jeśli nie będę walczył jak mężczyzna i nie rzucę rękawic bandycie

Wiem że to musi rozpieprzyć twoje emocje

To co mnie najbardziej martwi

O hip-hopie to to, ze jesteśmy tak blisko tego

Żeby zacząć tam gdzie skończyliśmy z Big i Pacem

Właśnie straciliśmy Jama Mastera

Big L został zdmuchnięty

I straciliśmy Bugsa, Slayediego i Freakiego Ta

To jest jak nie kończąca się pętla

Która sprawia wrażenie że zamknie się w koło

Każdy musi być zajebiście twardy

I nie wykluczam siebie

Bo ja też byłem głupi

Byłem znany z tego że wkurwiałem się jak ktoś mówił coś cwanego

Ale podczas gdy dorastamy jak mężczyźni

Uczymy się to olewać, ale z drugiej strony

Jest pewna granica pierdół, którą możemy przejść

Wszyscy mamy to podtrzymywać

Kiedy ktos nadepnie nam na odcisk

Nie ma wyjątków to się tyczy każdego

Ale gdyby Irv naprawdę się przejmował

Tak jak Ja twierdzi ze się przejmuje

To by go obudził i odciągnął jego chłopaka od narkotyków

Ale on ciągle karmi go tymi pigułkami

Więc jeśli E nie zabije

To zrobi to ktoś z G Unit, nie będę zdziwiony

Cholera mówie to bezpośrednio do Ciebie

Jeśli sytuacja się pogorszy jeszcze bardziej

To stracimy kolejnego żołnierza w tej grze

Jeśli zostane zabity za ten rap

To mam milion w gotówce

I to znaczy że dorwę cie w imieniu Halie

Refren:

Irv odciągnij swojego syna od tego(E…)

Nie jestes pierdolonym brutalem

I nie będę się kłaniał jebanemu łobuzowi

Nie będę tchórzył przed łobuzem

Będę przeklęty jeśli nie ustane

Jeśli nie będę walczył jak mężczyzna i nie rzucę rękawic bandycie

Wiem że to musi rozpieprzyć twoje emocje

Zrozum mnie, cholera

Leave a Reply

