Under pressure tłumaczenie tekstu

Pod Presją

(QUEEN & DAVID BOWIE)

Presja naciska na mnie

Napiera na ciebie

Nikt o nią nie prosi

Pod presją – która spala budynki

Rozbija rodzinę

Wyrzuca ludzi na ulicę

To zgroza wiedzieć

Co się dzieje z tym światem

Patrząc na przyjaciół

Krzyczących o wolność

Módl się o jutro – wznosi mnie

Presja na ludzi – ludzi na ulicach

Wykruszam się – mój umysł jest w strzępach

W takie dni nigdy nie pada tylko leje

Ludzie na ulicach – ludzie na ulicach

To zgroza wiedzieć

Co się dzieje z tym światem

Patrząc na naszych przyjaciół

Krzyczących o wolność

Módl się o jutro – wznosi mnie

Presja na ludzi – ludzi na ulicach

Odwróciłem się od tego niczym ślepiec

Próbowałem być obojętnym ale to na nic

Chciałbym okazać miłość lecz taka jest sponiewierana

Dlaczego – dlaczego – dlaczego

Miłość

Śmiech szaleństwa pod presją łamiemy się

Czy nie możemy dać sobie jeszcze jednej szansy

Dlaczego nie możemy dać miłości tej jednej szansy

Dlaczego nie możemy dać miłości

Bo miłość to takie staroświeckie słowo

I miłość pozwala ci troszczyć się o

Ludzi na skraju nocy

I miłość pozwala ci zmienić sposób w jaki

Traktujemy się nawzajem

To nasz ostatni taniec

To nasz ostatni taniec

To my sami

Pod presją

Pod presją

Presją

Leave a Reply

