And I tłumaczenie tekstu piosenki

Jestem zagubiona w tym tłumie

Stoję w szeregu

Czuję tak schodząc

I jestem pełna wątpliwości

On nie jest tym jedynym

Zwracam uwagę,słychać mnie poza tym

Chcę jego, potrzebuję jego

A Ty, będziesz ciągnął mnie przez to

Jestem zmęczona

tą grą, więc głupia

On nigdy nie grał

Jego wyścig jest wygrany

Jestem zmęczona,

Nie potrafię się już uśmiechnąć

Chciałabym być pewna rozłamu, właśnie takiego jak wcześniej

Chcę jego, potrzebuję jego

A Ty, będziesz zawsze ciągnął mnie przez to

Chcę jego, potrzebuję jego

A Ty, będziesz zawsze ciągnął mnie przez to

Chcę jego, potrzebuję jego

A Ty, będziesz zawsze ciągnął mnie przez to

Chcę jego, potrzebuję jego

A Ty, będziesz zawsze ciągnął mnie przez to

A ja… chcę jego, potrzebuję jego

A ja… chcę jego, potrzebuję jego

A ja… chcę jego, potrzebuję jego

A ja… a ja… a ja

Leave a Reply

