Placebo Unisex tłumaczenie

Bądź dla mnie w porządku,

A ja będę w porządku dla ciebie

Wzdłuż ulic

Uciekamy, ratując nasze życie

Obiecaj mi, że to przetrwamy

Obiecaj mi, że to przetrwamy

W środku jesteśmy błękitem Picassa

Na zewnątrz to Armageddon

Więc wszystko, co możemy zrobić,

To ratować nasze życie ucieczką.

Obiecaj mi, że to przetrwamy

Obiecaj mi, że to przetrwamy

Jeśli nie, to nie wiem, co zrobię,

Więc obiecaj mi, że to przetrwamy.

Nie martw się, kochanie, to tylko koniec świata.

Nie martw się, kochanie, nie martw się…

Bądź dla mnie w porządku

Nieważne, co może się zdarzyć

Na zawsze więcej i tutaj do tego (?)

Uciekamy, uciekamy, uciekamy…

Nie martw się, kochanie, to tylko koniec świata.

Nie martw się, kochanie, to miejsce jest zepsute i absurdalne

Nie martw się, kochanie, to tylko koniec świata.

Nie martw się, kochanie, nie martw się…

Leave a Reply

