Killing Me tłumaczenie tekstu

Nie mam nic przeciwko nadużyciom

Wypełniają mi czas

Kiedy jestem nie do użytku

Ale zabijają mnie, zabijają mnie powoli

Wszyscy mówią

Że jestem zbyt nerwowy

Ale słowa tną głęboko

Kiedy jesteś bezbronny

I oni mnie zabijają, ale zabijają mnie powoli

Był czas, kiedy było dobrze

I mogłem cię znieść

Uważam, że powinnaś odejść

Ponieważ dorosłem do tego, by cię nienawidzić

Powinienem być słaby i nadstawiać policzek

Bo boję się upadku

Ale po prostu cię nie znam

I ty nie znasz mnie wcale

Mówiłem, że miłość jest święceniem

Ale straciłem wiarę przez frustrację

I to mnie zabija, ale zabija mnie powoli

Malujesz mój obraz czarno

Żart jest we mnie

I nie chcę się śmiać

Pamiętać dobrych czasów

Czy nie wrócisz ich kiedyś jakoś?

Nie mam nic przeciwko przygnębieniu

Gdybym mógł uśmiechnąć się tak jak ty

I to mnie zabija, zabija mnie powoli

Nie mogę iść samotnie

Udawać, że nic nie jest źle

Może tylko chcę należeć

Gdzieś, jakoś, jakkolwiek

Leave a Reply

