Jesień idzie przez park Czerwone Gitary

Jesień … Liść ostatni już spadł.

Jesień … Deszcz zmył butów Twych ślad.

Jesień idzie ku mnie przez park.

Wczoraj minął miesiąc, jak list

Przyniósł mi listonosz, a dziś

Tylko nosi liście tu wiatr.

To, to radosny był dzień,

Gdy zapewniałaś mnie, że

Nic nie rozdzieli nas już,

Że co dzień list będziesz słać do mnie.

[-wokaliza-]

Jesień … Liść ostatni już spadł.

Popatrz – plaża jak biały kwiat.

Zima idzie ku mnie przez park.

Szybko przyjdzie wiosna i żar ,

Lato, i wakacje, i park,

W którym znajdę cienie wśród drzew.

Znów szybko miną nam dni,

Znów będziesz powtarzać mi,

Że nie rozdzieli nas nic,

Że co dzień list będziesz słać do mnie.

Jesień … Znowu czekam na list.

Jesień … Zamiast listu mam liść.

Jesień … Z inną idę przez park …

[-wokaliza-]

Z inną idę przez park …

Leave a Reply

