(We’ve Got) Blue Skies tłumaczenie tekstu

Mamy niebieskie niebiosa, mamy niebieskie niebiosa

Wydaje się, jakbyś tylko wczoraj

Dawała twoją miłość do mnie

I przyrzekaliśmy przez lata,

Że nasza miłość będzie zawsze.

Obojętnie kiedy wątpliwości zapełniały mój umysł

Wymiatałaś moje obawy daleko

Patrzyłaś w moje oczy i trzymałaś mnie blisko

I to jest to, co mówiłaś…

Mamy niebieskie niebiosa, teraz nie widzisz?

Tam nigdy nie będzie dla mnie innej miłości.

Przyjemne sny dzieliliśmy

Czyniliśmy naszą miłość silniejszą z kazdym dniem

I obawy które mnie nawiedzały

Wydawały się oddalone o milion mil

Kiedy przyjaciele, wiedzieliśmy, przybywali do mnie

Z kłamstwami o twojej miłości

Mówiłem im: szczęście i słoneczne niebiosa

Są wszystkim co myślimy

O nas tak zakochanych

Co myślimy…

Niebieskie niebiosa…

Niebieskie niebiosa…

Widzę cię tam, całujesz go

Jak to może być prawdą?

Dobrze, przypuszczam, że czas zdać sobie sprawę

Że moje marzenia to więcej dla mnie

I kiedy chodzę, zastanawiając się

Co ja, głupiec, muszę mieć

Jak echo moich ust dzisiaj

Słyszę jak mówisz mu…

Mamy niebieskie niebiosa, teraz nie widzisz?

Tam nigdy nie będzie dla mnie innej miłości.

Mamy niebieskie niebiosa, teraz nie widzisz?

Tam nigdy nie będzie dla mnie innej miłości.

Niebieskie niebiosa, mamy niebieskie niebiosa…

Niebieskie niebiosa, mamy niebieskie niebiosa…

Niebieskie niebiosa, mamy niebieskie niebiosa, och, Kochanie…

Leave a Reply

