Aerosmith – Crazy tłumaczenie

Chodź tutaj skarbie

Wiesz że podnosisz mnie na duchu w sposób jaki sprawiasz że czuję się dobrze wszystkimi niecnymi sztuczkami stosowanymi przez ciebie

Zdaje się że to coś więcej niż miłość

I zawsze zdaje się że myślisz o kimś innym niż ja

Dziewczyno, musisz zmienić swoje szalone zachowanie

Słyszysz mnie

Mówisz że odjeżdżasz pociągiem o siódmej trzydzieści i że wyruszasz do Hollywood

Dziewczyno tyle razy mnie ustawiałaś że zaczyna to wyglądać tak

że złe samopoczucie wydaje się być w porządku

Taka miłość

Zmienia mnie w niewolnika

Taka miłość

Wysyła człowieka prosto do jego grobu…

[Refren:]

Wariuję, wariuję, skarbie, wariuję

Ty to powodujesz

Kiedy ciebie nie ma

Tak ty doprowadzasz mnie do tego że

Wariuję, wariuję, wariuję, dla ciebie skarbie

Co mogę zrobić, kochanie

Jest mi smutno…

Pakujesz wszystkie swoje rzeczy i mówisz jak to jest trudno i próbujesz

powiedzieć mi że nadeszła pora na odejście

Ale wiem że nie masz niczego pod tą przykrywką

A to wszystko to przedstawienie

Taka miłość

Sprawia że chcę być wciągany

W dół przez cień, tak

Taka miłość

Tak teraz już nigdy, nigdy, nigdy, nigdy nie będę taki sam jak przedtem

[Refren]

Tracę rozum, dziewczyno

Bo wariuję

Potrzebuję twojej miłości, kochanie

Potrzebuję twojej miłości

Wariuję, wariuję, wariuję, wariuję

Ty to powodujesz

Kiedy ciebie nie ma

Tak ty doprowadzasz mnie do tego że

Wariuję, wariuję, wariuję, dla ciebie skarbie

Tracę rozum, dziewczyno

Bo wariuję

Wariuję, wariuję, wariuję, dla ciebie skarbie

Ty to powodujesz, kiedy ciebie nie ma

Tak ty doprowadzasz mnie do tego że

Leave a Reply

