Butcher’s Hook tłumaczenie tekstu

Hak Rzeźnika

Skruszony-komercyjny-arogancki-trąd

Skonsumuj dziwkę-pierdolcu-bezmyśny-jak dziecko

Ze względu na litość-miałem wszystko co mogłem tylko wziąść

Próbujemy-jednak w końcu ujrzymy

Że nie ma więcej kodów

Tylko kto jest gównem/ a kto jest wciąż wolny?

Próbowałem zmienić świat honorem i agresją

Nikt nie słuchał – nikogo to nie obchodziło

Wszystko co widzieli to niewłaściwy kierunek.

WYJDŹ NA PRZECIW I WYRAŹ SPRZECIW / Ja znowu się poddaję…

NIE CHCĘ CIĘ JUŻ NIGDY WIĘCEJ

NIE POTRZEBUJĘ CIĘ JUŻ NIGDY WIĘCEJ

Odcisk palca Boga / Pożądasz nowych religii

To naczynie nie było zbudowane jako ostatnie

Ale ja będę żył wiecznie / ty nigdy nie będziesz musiał powiedzieć “poddaję się”

Bo ty także jesteś częścią tego

Dla mojej totalnej szczerości nie ma miejsca na jutro

Winny przyjemnością zadaje mi ból

Powiedz moim ludziom że NIE MOGĘ ZA NIMI PODĄŻAĆ.

WYJDŹ NA PRZECIW I WYRAŹ SPRZECIW / Ja znowu się poddaję…

Nigdy mnie nie OCENZURUJESZ / Mógłbyś lepiej się o mnie TROSZCZYĆ

Mój ARGUMENT ma głos / Wolność odeszła jednak my zawsze będziemy mieć WYBÓR

MOJA NAPIĘTA TERAŹNIEJSZA PRZYSZŁOŚĆ / To nie daje zbyt wiele sensu

Nadchodzę po tobie / PIERDOLCIE SIĘ WSZYSCY, JA JESTEM JEDYNYM POGLĄDEM!

Przemoc i symbole dolara / kolejney przetworzony kawałek gówna

Ukrywasz swój fałsz w DIAMENTACH i tylko rozdajesz

KOSZT – nie możesz opóźnić nieuniknionego

ZGUBIONY – nie rozumiesz niewiarygodnej ścieżki?

Tracę grunt – jednak nie będzie mnie to obchodziło kiedy będę schodził w dół.

WYJDŹ NA PRZECIW I WYRAŹ SPRZECIW / Ja znowu się poddaję…

JA ZNOWU SIĘ PODDAJĘ!

Leave a Reply

