Alejandro tłumaczenie piosenki

Tłumaczenie prawidłowego tekstu

Wiem, że jesteśmy młodzi

I wiem, że możesz mnie kochać

Ale nie mogę dłużej być tak z tobą

Alejandro

(Uh uh uh oh oh oh uh oh oh) (2x)

Ona ma obie dłonie

W swej kieszeni

I nie spojrzy na ciebie

Nie na ciebie spojrzy

Ona ukrywa się przed miłością

W swej kieszeni

Ona ma aureolę wokół swych palców

Wokół ciebie

Wiesz, że cię kocham chłopcze

Gorąca jak Meksyk, radosna

W tym momencie muszę wybrać

Nic do stracenia

Nie wzywaj mego imienia

Nie wzywaj mego imienia, Alejandro

Nie jestem twoja ukochaną

Nie jestem twoją ukochaną, Fernando

Nie chcę całować, nie chcę dotykać

Tylko wypalić papierosa i biec

Nie wzywaj mego imienia

Nie wzywaj mego imienia, Roberto

(Alejandro

Alejandro

Ale-ale-jandro

Ale-ale-jandro) x2

Po prostu zatrzymaj się

Proszę, po prostu daj mi odejść, Alejandro, po prostu daj mi odejść

Ona nie jest załamana

Ona jest po prostu dzieckiem

Ale jej chłopak jest jak ojciec, po prostu jak ojciec

Teraz zamierza znaleźć powód do kłótni, zamierza oszukać zło

Wiesz, że cię kocham chłopcze

Gorąca jak Meksyk, radosna

W tym momencie muszę wybrać

Nic do stracenia

Nie wzywaj mego imienia

Nie wzywaj mego imienia, Alejandro

Nie jestem twoja ukochaną

Nie jestem twoją ukochaną, Fernando

Nie chcę całować, nie chcę dotykać

Tylko wypalić papierosa i biec

Nie wzywaj mego imienia

Nie wzywaj mego imienia, Roberto

(Alejandro

Alejandro

Ale-ale-jandro

Ale-ale-jandro) x2

Nie kłopocz mnie

Nie kłopocz mnie, Alejandro

Nie wzywaj mnie

Nie wzywaj mnie, żegnaj Fernando

Nie jestem twoją ukochaną

Nie jestem twoją ukochaną, Alejandro

Nie chcę całować, nie chcę dotykać,

Fernando

Nie wzywaj mego imienia

Nie wzywaj mego imienia, Alejandro

Nie jestem twoją ukochaną,

Nie jestem twoją ukochaną, Fernando

Nie chcę całować, nie chcę dotykać

Tylko wypalić papierosa i biec

Nie wzywaj mego imienia

Nie wzywaj mego imienia, Roberto

(Alejandro

Alejandro

Ale-ale-jandro

Ale-ale-jandro) x2

Nie wzywaj mego imienia

Nie wzywaj mego imienia, Alejandro

Nie jestem twoją ukochaną,

Nie jestem twoją ukochaną, Fernando

Nie chcę całować, nie chcę dotykać

Tylko wypalić papierosa i biec

Nie wzywaj mego imienia

Nie wzywaj mego imienia, Roberto

(Alejandro

Alejandro

Ale-ale-jandro

Ale-ale-jandro) x2

Leave a Reply

