Don’t Lose My Number tłumaczenie piosenki

Kobieta to najlepszy przyjaciel faceta

A ja płakałem w nocy z miłości

Kochanie, do końca tęczy

Pobiegnę, po tą słodką, słodką rzecz

Och, ręka w rękę

Dam całą moją miłość i uczucia

Nie zgub mojego numeru, dziewczyno

Nadaję się

Nie zgub mojego numeru, dziewczyno

Czekam na ciebie

Nie zgub mojego numeru, dziewczyno

Nadaję się na miłość

Diamenty są wieczne, dziewczyno

Zachowaj je na deszczowy dzień

Ja po prostu chcę być twoim światem

Nic więce nie mam do powiedzenia

Och, oko w oko

Dam całą swoją miłość i przywiązanie

Leave a Reply

