Higher Love tłumaczenie tekstu

GORĘTSZA MIŁOŚĆ

Mogę skosztować więcej niż poczuć

Ten żar w środku jest tak prawdziwy

Mogę prawie położyć ręce

Na ciepłym żarze, który wciąż się tli

Poruszony,wyniesiony wyżej

Poruszony,moja dusza płonie

Poruszony gorętszą miłością

Oddaję całą kontrolę

Pożądaniu, które w całości mnie pochłania

Prowadzi mnie za rękę ku nieskończoności

Kłamie czyhając na moje serce

Poruszony,wyniesiony wyżej

Poruszony,moja dusza płonie

Poruszony gorętszą miłością

Niebo na skrzydłach miłości

Tak wiele możesz wynieść ponad to

Poruszony,wyniesiony wyżej

Poruszony,moja dusza płonie

Poruszony gorętszą miłością

Oddałem serce i duszę

Poświęciłem je dla wyższego celu

Poruszony,poruszony gorętszą miłością

Gorętszą miłością

Leave a Reply

