Epiphany (feat. Aaron Lewis/Staind) tłumaczenie tekstu piosenki

Twe słowa są dla mnie jedynie szeptem
A Twoja twarz jest zbyt niewyraźna
Staram się mieć na baczności
Gdy Twe słowa po prostu nikną

Ponieważ w mojej głowie zawsze jest deszczowo
Zapomnij o wszystkim, co powinnam Ci powiedzieć

Otóż mówię do Ciebie zagadkami
Me słowa powinno odbierać się moim sposobem
Wyganiam wszystko z mojej głowy
Czuję jak wszystko wypływa
Nie potrafię już więcej na siebie wziąć
Chcę iść sama
Bądź wykopać sobie maleńką dziurę
Wewnątrz Twego cennego serca

Ponieważ w mojej głowie zawsze jest deszczowo
Zapomnij o wszystkim, co powinnam Ci powiedzieć

Nie jestem nikim więcej
Niż tym małym w środku chłopcem
Który domaga się uwagi
Zawsze próbuję to ukryć
Gdyż mówię do Ciebie jak do dziecka
Nie wiem, jak się czuję
Jednak wiem, że robię słusznie
Jeżeli słuszność zostanie udowodniona

Ponieważ w mojej głowie zawsze jest deszczowo
Zapomnij o wszystkim, co powinnam Ci powiedzieć

Leave a Reply

