White Queen (As It Began) tłumaczenie tekstu

Biała Królowa (Jak Się Zaczęło)

Tak smutne były jej oczy

Uśmiechnięte ciemne oczy

Tak smutne były jej oczy

Kiedy wszystko się zaczęło

W taką spokojną noc jak ta

Z delikatnym pocałunkiem na czole

Spacerowałem samotnie

I czułem w powietrzu

Jak moja pani się porusza,

Jak odchodzi w smutek

Gdy Biała Królowa spaceruje, noc blednie

Gwiazdy miłości błyszczą w jej włosach

W potrzebie – niesłyszany

Wymawiam – jedno słowo

Tak smutne są me oczy

Ale ona tego nie widzi Jak było, co widziałeś

Matkę zielonej wierzby

Której imienia wzywam

Pod jej oknem stałem

Kochałem ślad stóp, który zostawiała

I kiedy przyszła

Biała Królowa, tak pełne bólu było moje serce

A usta tak suche, że nie mogły wymówić ani słowa

Więc wciąż czekam

Moja bogini, czy widzisz jak się boję

Me słowa są spóźnione

To czekanie nie ma końca

Drogi przyjacielu żegnaj

Me oczy są suche

Koniec jest tak smutny Jak początek

Leave a Reply

