Ronnie tłumaczenie tekstu

Opowieść się zaczyna, ciche miasteczko

Czas płynie sennie dla żądnych rozrywki

Mały chłopiec nigdy nic nie mówi, nigdy się nie

bawi

Jest zupełnie inny, jakby zagubiony

Ulice lśnią czerwienią

Tak czerwienią, obawiam się

Nie ma confetti, nie ma parady

Nic się nie dzieje w tym nudnym miejscu

Lecz mój Boże, jak tu się wszystko zmieniło

Teraz wszyscy się modlą, by zniknęły plamy krwi

Powiedział: “Zgubiłem drogę

W ten krwawy dzień

Zgubiłem drogę”

Słyszałem, jak powiedział:

“Zgubiłem drogę

Tego feralnego dnia

Zgubiłem drogę”

Wszystko zostało zmyte

Lecz krew zabarwiła dziś słońce czerwienią

Zawsze powtarzałem, że coś jest nie tak

Z tym małym dziwnym Ronnie Longiem

Nigdy się nie śmiał, nigdy się nawet nie uśmiechnął

Mówił do siebie przez cały czas

Stryczek wzywa cię synu

Uśmiechaj się, śmiej się cały czas

Pomyśl raz jeszcze jak w tym nudnym miejscu

Wszystko się zmienia dla tych małych chłopców

Teraz wszyscy się modlą

By zniknęły plamy krwi

Powiedział: “Zgubiłem drogę…

Tak, cała zieleń zniknęła

Kiedy pojawił się tutaj Ronnie

Powiedział: “Nie próbujcie nawet pytać

Dlaczego jestem przeklęty by nosić tę twarz”

Teraz wiemy dlaczego dzieci nazywały go

Naburmuszony Ronnie

Kiedy wyciągnął z kieszeni broń

ściął je wszystkie jak łan

Powiedział: “Zgubiłem drogę…

Leave a Reply

