I’m gonna keep walkin tłumaczenie tekstu

Dałam ci moje serce

Dałam ci moją duszę

Dałam ci wszystko co miałam

Ale ty pozostawiłeś mnie na zimnie

Ale ciągle wierzyłam

Jakoś wierzyłam (wierzyłam, wierzyłam)

Że jeśli utrzymam miłość w moim sercu

To znajdzie sposób dla mnie

Mogłam walczyć, szukać zemsty

Ale to nie jestem ja

Nie, ja nie mam takich skłonności

Podniosę się ponad

Muszę pozostać tutaj, chociaż to może wydać się dalekie

Muszę pozostać tutaj, gdzie życie jest zbyt ciężkie

Nie mogę pozwolić ci opuścić mnie na dół, przebiegnę długą ulicę

Muszę pozostać i próbować chociaż to może wydawać się zgubione

Nie mogę pozwolić ci upuścić mnie na dół, przebiegnę długą ulicę

Muszę przejechać na długiej ulicy (Tak przejadę)

Musze przejechać na długiej ulicy

Oto cierpienie które czuję

Zwyciężę

Wiem że wszędzie osadzone na dole w środku

Jest cierpienie które sprawia że jesteśmy silni

Mogłam przeklinać, mogłam strzelić

Zabrać prosty sposób

Jakoś cię zapomnę

Podniosę się ponad

Muszę pozostać tutaj chociaż to może wydać się dalekie

Muszę pozostać tutaj, gdzie życie jest zbyt ciężkie

Nie mogę pozwolić ci upuścić mnie na dół, przebiegnę długą ulicę

Muszę pozostać tutaj zanim zobaczę szczyt

Muszę pozostać i próbować chociaż to może wydawać się zgubione

Nie mogę pozwolić ci upuścić mnie na dół, przebiegnę długą ulicę

Oh wiem że muszę się przeprawić, być wolną

Nie mogę pozostać w środku (nie, nie mogę pozostać w środku)

Wydaje się że czasami upadam, ale ja wstanę

Leave a Reply

