Shakira – Objection (Tango) tłumaczenie

sprzeciw (tango)

To nie jest jej wina, że jest tak zachęcająca

Ale wszystkich szkód, które ona sprawiła nie da się ustalić

w każdych dwudziestu sekundach powtarzasz jej imię

Ale kiedy chodzi o mnie, nie dbasz o to

Czy jestem żywa czy martwa

Więc sprzeciw! nie chcę być wyjątkiem

Aby dostać nieco twojego zainteresowania

Kocham cię za darmo a nie jestem twoją matką

Ale ty nawet sobie nie przeszkadzasz

Sprzeciw! jestem zmęczona tym trójkątem

niedobrze mi tańcząc tango

znowu rozpadam się w twoich rękach

Nie ma mowy, muszę uciekać

Obok jej taniego silikonu wypadam mizernie

Właśnie dlatego dla twoich oczu jestem niewidzialna

Ale musisz wiedzieć, że małe rzeczy też się liczą

Lepiej zejdź na ziemie

I zobacz o czym mowa

Więc sprzeciw! nie chcę być wyjątkiem

Aby dostać nieco twojego zainteresowania

Kocham cię za darmo a nie jestem twoją matką

Ale ty nawet sobie nie przeszkadzasz

Sprzeciw! jestem zmęczona tym trójkątem

niedobrze mi tańcząc tango

znowu rozpadam się w twoich rękach

Nie ma mowy, muszę uciekać

mam nadzieje, że była szansa dla ciebie i mnie

Życzę ci, żebyś nie mogł znaleźć miejsca

Daleko stąd

To jest żałosne i śmieszne

To jest sadystyczne i psychotyczne

Tango nie jest dla trojga

Ale możesz tego spróbować

ćwiczyć to

Albo szkolić jak konia

Ale nie licz na mnie

Nie licz na mnie chłopcze

Więc sprzeciw! nie chcę być wyjątkiem

Aby dostać nieco twojego zainteresowania

Kocham cię za darmo a nie jestem twoją matką

Ale ty nawet sobie nie przeszkadzasz

Sprzeciw! jestem zmęczona tym trójkątem

niedobrze mi tańcząc tango

znowu rozpadam się w twoich rękach

Nie ma mowy, muszę uciekać

Odejdź,, hej hej hej odejdź hej

znowu rozpadam się w twoich rękach

Odejdź,, hej

znowu rozpadam się w twoich rękach

Nie ma mowy, muszę uciekać

Leave a Reply

