Chocolate tłumaczenie piosenki

Byłem z tą dziewczyną

W mojej sypialni

Jadła tak dziką czekoladę

Nie pozostawiła mi wiele dzielonego pokoju

To była nazwa, której nie mogłem zobaczyć

Ale dało mi to

Straciłem głowę

Zacząłem śpiewać

Tylko najbardziej krucha

Najbardziej puszysta czekolada yeah

Smakuje jak czekolada, której nigdy wcześniej nie próbowałem

Najbardziej puszysta czekolada yeah

Smakuje jak czekolada, której nigdy wcześniej nie próbowałem

Wtedy znalazłem się

W moim własnym świecie

Czując jak elektryczność

Obiega każdą moją kość

Żyliśmy wolni yeah

Na najbardziej kruchej mlecznej czekoladzie na świecie

Śpi Śpiewaliśmy

Tylko najbardziej krucha

Najbardziej puszysta czekolada yeah

Smakuje jak czekolada, której nigdy wcześniej nie próbowałem

Najbardziej puszysta czekolada yeah

Smakuje jak czekolada, której nigdy wcześniej nie próbowałem

Leave a Reply

