Te dejo Madrid tłumaczenie tekstu

OK, już jest czas się schować

Przed bolesnym

od środka światem

Już wiem, że ze mną będzie dobrze

Takie koty jak ja

Padną do stóp

Nie chcę

Igrać ze szczęściem dla ciebie

Nie mogę

Tak żyć szybko będę stąd

Bardzo, bardzo daleko

Ref. Znowu idę, rzucam cię Madrycie

Twoją rutynową skórę

Twoje chęci ucieczki

Ja nie chcę tchórzy

Którzy sprawiają, że cierpię

Lepiej powiem do widzenia

Twoim anyżowym ustom

OK, już jest czas posprzątać

Plamy miodu

Z obrusu

Nigdy nie wiedziałam

Że moje usta

Będą umierać z pragnienia

Nie chcę

By wszystko było kwestią przypadku

Rozumiem

Że zaczęłam przeszkadzać

Szybko będę od ciebie

Bardzo, bardzo daleko

Ref. Znowu idę, rzucam cię Madrycie

Twoją rutynową skórę

Twoje chęci ucieczki

Ja nie chcę tchórzy

Którzy sprawiają, że cierpię

Lepiej powiem do widzenia

Twoim anyżowym ustom

Aj, rzucam cię Madrycie

Madrycie

Twoje anyżowe usta,

Twoje anyżowe usta

Leave a Reply

