Nirvana – Heart Shaped Box tłumaczenie

Jej oczy patrzą na mnie jak rybie, kiedy jestem wyczerpany

Byłem zamknięty w twoim pudełku w kształcie serca przez tygodnie

Utopiłem się w twojej pułapce z magnesu

Chciałbym móc zjeść twego raka kiedy się odwracasz

Hej! Poczekaj

Mam nowe zażalenie

Zawsze na debecie za twoje bezcenne rady

Nienawiść wysokość(?)

Mam nowe zażalenie…

Mięsożerne orchidee nie wybaczyły jeszcze nikomu

Pociąć swoje anielskie włosy i oddech dziecka

Pękniętą błonę dziewiczą twojej wysokości zostawiam czarną

Rzuć swoją zawiniętą pępowinę, więc będę mógł się wspiąć z powrotem

Leave a Reply

