Just Be Happy tłumaczenie piosenki

Po prostu tak długo jak to powoduje twoją radość

Jeśli to powoduje twoją radość

Po prostu bądź radosny

Po prostu tak długo jak to powoduje twoją radość

Jeśli to powoduje twoją radość

Po prostu bądź radosny…

Czuję jakby czas spędzany z tobą

Nic we mnie nie zmieniał

To mnie uszczęśliwia

Kiedy jesteś w pracy…

Wkładasz swoją koszulkę a ja to kocham

Całkowicie to kocham

To uśmiech dziecka, to twoje oczy, twoje włosy

To dotyk twojej skóry, to jest to, co zabiera mnie tam…

To także wabi

Budzę się z miłego snu

Dla pięknego poranka z tobą po mojej stronie, to właśnie to

Po prostu tak długo jak to powoduje twoją radość

Jeśli to powoduje twoją radość

Po prostu bądź radosny

Po prostu tak długo jak to powoduje twoją radość

Jeśli to powoduje twoją radość

Po prostu bądź radosny

Czuję się jakbym spacerowała

Pośród zraszaczy

Wącham każdy kwitek

Jeden za drugim

Uszczęśliwia mnie to

Czuję jakbyś mówił mi, że mnie kochasz

Lub pokazywał mi swoją miłość kochanie

Moje słodkie kochanie

To uśmiech dziecka, to twoje oczy, twoje włosy

To dotyk twojej skóry, to jest to, co zabiera mnie tam…

To także wabi

Budzę się z miłego snu

Dla pięknego poranka z tobą po mojej stronie, to właśnie to

Po prostu tak długo jak to powoduje twoją radość

Jeśli to powoduje twoją radość

Po prostu bądź radosny

Po prostu tak długo jak to powoduje twoją radość

Jeśli to powoduje twoją radość

Po prostu bądź radosny

To tak jak niedziela

Och cztery dni weekendu

[http://tlumaczenianany.blog4u.pl/]

Bawimy się w chowanego, szukamy się wzajemnie

Ochhhhhhh…

Ochhhhhhh…

Po prostu tak długo jak to powoduje twoją radość

Jeśli to powoduje twoją radość

Po prostu bądź radosny

Po prostu tak długo jak to powoduje twoją radość

Jeśli to powoduje twoją radość

Po prostu bądź radosny

Po prostu tak długo jak to powoduje twoją radość

Jeśli to powoduje twoją radość

Po prostu bądź radosny

Po prostu tak długo jak to powoduje twoją radość

Jeśli to powoduje twoją radość

Po prostu bądź radosny

[by nanita]

Leave a Reply

