Led Zeppelin Going to California tłumaczenie

Podróż Do Kalifornii

Przetrwoniłem swój czas ze złą kobietą,

swoje wypaliłem i wypiłem całe wino.

Zdecydowałem się zacząć od nowa,

jadę do Kalifornii z bólem w sercu.

Ktoś powiedział mi, że jest tam dziemczyna,

w której oczach lśni miłość, a we włosach ma kwiaty

Zaryzykowałem, wsiadłem do samolotu,

nigdy nie pozwólcie sobie wmówić, że one są takie same.

Morze było czerwone, a niebo szare, zastanowiłem się,

jak to możliwe, że nowy dzień wzejdzie.

Góry i kaniony zaczęły się trząść i drżeć,

Kiedy dzieci słońca poczęły się budzić.

To było jakby gniew bogów

Dostał pięścią w nos i samolot wzniósł się w powietrze;

Myślę, że chyba tonę.

Wyślij mi wiadomość, a jeśli dostanę ją na czas

To spotkamy się tam, gdzie ścieżka biegnie prosto i w górę.

Aby znależć królową bez króla;

Mówią, że ona gra na gitarze i krzyczy, i śpiewa

La la la la.

Dosiadam białej klaczy i wędruję śladami świtu

Próbuję znależć kobietę, która nigdy, nigdy, nigdy się nie urodziła.

Stoję na wzgórzu w górach moich marzeń

I wmawiam sobie, że to nie takie trudne, trudne,

Trudne, jak by się mogło wydawać.

i śpiewa

Leave a Reply

