Shakira – En Tus Pupilas tłumaczenie

Kiedy ty, kiedy ty bierzesz mnie w ramiona

Kiedy patrze w twoje oczy

Widze ze bog istnieje

Nie jest wcale trudno wierzyc

Zanim Cię poznałam świat był płaski

Chociaż Galileusz ma inne zdanie

I zmęczyłam się całując na próżno żaby

Ale księcia z bajki nigdy nie spotkałam

I wtedy przybyłeś Ty

Przywracając mi wiarę

Bez wierszy i kwiatów

Z wadami i błędami

Ale trwały

I czuję coś w Tobie, coś pomiędzy nami dwojgiem

Co każe mi trwać

Kiedy patrzę w Twoje źrenice wiem, że Bóg nie przestał istnieć

Ty każesz mu żyć

Ty każesz mu żyć

Życie jest zbiorem wspomnień

Ale nic takiego jak Ty nie pamiętam tak dobrze

Od krągłości, którą mają Twoje wargi

Aż po zapach Twoich włosów

Aż po kolor Twojej skóry

Nie myśl, że odejdziesz a ja się poddam

Jesteś najlepszą rzeczą, która mi się przytrafiła

Między tym, co świeckie i święte

I nawet czymś więcej

I czuję coś w Tobie, coś pomiędzy nami dwojgiem

Co każe mi trwać

Kiedy patrzę w Twoje źrenice wiem, że Bóg nie przestał istnieć

Ty każesz mu żyć

Ty każesz mu żyć

Leave a Reply

