Metallica – Wasting My Hate tłumaczenie

Wasting my Hate

Marnując moją nienawiść

Dzień dobry, jak się masz

Przesyłam ci uśmiech

Nie marnuj swojego oddechu

A je nie będę marnował na tobie swojej nienawiści

Nie będę marnował nienawiści

Nie będę marnował na ciebie swojej nienawiści

Chyba zachowam ją dla siebie

Nie będę już więcej zabijać

Nie mam czasu by pomóc ci wygrać

Myślę, że już czas, byś zrobiła sobie przyjemność

Sobie przyjemność

Dzień dobry, jak się masz…

Myślisz, że teraz już jesteś warta

Nawet tego, by unieść dla ciebie brew

I śmiać się, i zrzuć tę koronę z dwoma zębami

Kiedy widzę moje ręce, widzę moje stopy

Czuję, jak krew pulsuje mi w żyłach

Lecz gdzie do cholery wybiera się mój umysł?

Wybiera się mój umysł

Dzień dobry, jak się masz…

Zatrzymam ją dla siebie

Nie będę marnował nienawiści

Lecz staję się tak chciwy gdy mówią

że lepiej jest dawać niż dostawać

Nie będę marnował nienawiści

Nie mam czasu by marnować na tobie moją nienawiść

Tak, chyba zatrzymam ją dla siebie

Dla siebie

Dzień dobry, jak się masz…

Zatrzymam ją dla siebie

Leave a Reply

