Runaway tłumaczenie piosenki

Ucieczka

Dekoracje graffiti

Pod niebem z pyłu

Ciągła fala napięcia

Górująca nad złamanym zaufaniem

Zrozumiałem, że to, czego mnie nauczyłaś

Nie było prawdą

Teraz jestem pełen wątpliwości

Oni znowu wytykają mnie palcami

Winny bez dowodów

Ty znowu mnie wytykasz palcami

Chcę uciec

Nigdy się nie żegnać

Chcę znać prawdę

Zamiast zastanawiać się dlaczego

Chcę poznać odpowiedzi

Dosyć kłamstw

Chcę zamknąć drzwi

I otworzyć swój umysł

Papierowe torby i gniewne głosy

Pod niebem z pyłu

Kolejna fala napięcia

Wypełniła mnie do pełna

Całe moje puste gadanie o podejmowaniu działań

Nigdy nie było prawdą

Teraz jestem pełen wątpliwości

Oni znowu wytykają mnie palcami

Winny bez dowodów

Ty znowu mnie wytykasz palcami

Chcę uciec

Nigdy się nie żegnać

Chcę znać prawdę

Zamiast zastanawiać się dlaczego

Chcę poznać odpowiedzi

Dosyć kłamstw

Chcę zamknąć drzwi

I otworzyć swój umysł

Ucieknę i nigdy nie będę się żegnał

Ucieknę (4x)

Ucieknę i nigdy nie będę się zastanawiał dlaczego

Ucieknę (4x)

Ucieknę i otworzę swój umysł

Ucieknę (8x)

Chcę uciec

Nigdy się nie żegnać

Chcę znać prawdę

Zamiast zastanawiać się dlaczego

Chcę poznać odpowiedzi

Dosyć kłamstw

Chcę zamknąć drzwi

I otworzyć swój umysł

Chcę uciec i otworzyć swój umysł ( 4x )

Leave a Reply

