Childhood tłumaczenie tekstu

Dzieciństwo

Czy widzieliście moje dzieciństwo?

Szukam świata, z którego przybywam

Bo rozejrzałem się

W biurze rzeczy znalezionych mojego serca…

Nikt mnie nie rozumie

Uważa się, że to w wyniku jakichś dziwnych napięć…

Tak się głupio zachowuję

Zupełnie jak dziecko, ale wybaczcie mi…

ludzie mówią, że ze mną jest coś nie tak

Bo kocham tak elementarne sprawy…

To moje przeznaczenie szukać czegoś, co wyrówna

Dzieciństwo, którego nigdy nie miałem…

Czy widzieliście moje dzieciństwo?

Szukam tych cudów w mej młodości

Takich jak piraci i sny o przygodach

O podbojach i królach na tronach…

Zanim mnie osądzicie

Spróbujcie naprawdę mnie pokochać

Spójrzcie w wasze serca, a potem spytajcie

Czy widzieliście moje dzieciństwo?

Ludzie mówią, że jestem taki dziwny

Bo kocham sprawy tak elementarne

To moje przeznaczenie, szukać czegoś, co wyrównałoby

Dzieciństwo, którego nigdy nie miałem

Czy widzieliście moje dzieciństwo?

Szukam tych cudów w mej młodości

Takich jak opowiadanie fantastycznych historii

Sny odważyłem się śnić, patrzcie jak latam…

Zanim mnie osądzicie

Spróbujcie mnie naprawdę pokochać

Bolesną młodość, którą miałem

Czy widzieliście moje dzieciństwo…

Leave a Reply

