Send Me An Angel tłumaczenie piosenki

Mądry człowiek powiedział, żeby poprostu iść tą drogą

Do blasku światła

Wiatr będzie wiał w Twoją twarz

Tak jak lata Ci mijają

Słysząc ten głos z głębi

To głos Twojego serca

Zamknij oczy i znajdziesz

wyjście z ciemności

Oto jestem

Czy wyślesz mi anioła?

Oto jestem w kraju porannej gwiazdy

Mądry człowiek powidział, żeby poprostu znaleźć swoje miejsce

W oku burzy,

Wyszukać róże wzdłuż drogi

Tylko uważaj na kolce

Oto jestem

Czy wyślesz mi anioła?

Oto jestem w kraju porannej gwiazdy

Mądry człowiek czlowiek powiedział, żeby tylko podnieść rękę

i wyjść naprzeciw urokowi

Znaleźć drzwi do Ziemi Obiecanej

Tylko uwierzyć w siebie

Słysząc ten głos z głębi

To głos Twojego serca

Zamknij oczy i znajdziesz

wyjście z ciemnośc

Oto jestem

Czy wyślesz mi anioła?

Oto jestem w kraju porannej gwiazdy

Oto jestem

Czy wyślesz mi anioła?

Oto jestem w kraju porannej gwiazdy

Oto jestem

Czy wyślesz mi anioła?

Oto jestem w kraju porannej gwiazdy

Oto jestem

Czy wyślesz mi anioła?

Oto jestem w kraju porannej gwiazdy

Leave a Reply

