Bigger Man tłumaczenie tekstu piosenki

widzę cię pod blokiem

z twoim facetem

jakoś to znoszę

dziewczyno,dlaczego pałętasz się wokół

pozwól że sprowadzę cię na ziemię

i uświadomię tobie

że to wstyd,że taka dziewczyna zadowala się byle czym

kiedy wiesz,że to ja jestem tym upragnionym

potrzebujesz otworzyć swoje zmysły(swoje zmysły)

daj mi szansę dostać się do ich wnętrza

(do ich wnętrza)

refren:

mogę,mogę

zrobić to lepiej niż on

będę,będę

ważniejszym mężczyzną

jestem,jestem

wszystkim czego potrzebujesz a nawet czymś więcej

czy mogę ,czy mogę pokazać ci

że jestem ważniejszym mężczyzną

pozwól mi wiedzieć jeśli on cię nie zadowala

natychmiast przybędę

on daje ci mało lub wiele

ja potrafię sprawić że się uśmiechniesz

ponieważ wiem że ty mogłaś bać się odejść

ale ja będę cię chronił przed nim

więc pozwól żeby gra się zaczęła

potrzebujesz otworzyć swoje zmysły(swoje zmysły)

daj mi szansę dostać się do ich wnętrza

(do ich wnętrza)

refren;

mogę,mogę

zrobić to lepiej niż on

będę,będę ważniejszym mężczyzną

jestem,jestem

wszystkim czego potrzebujesz i nawet czymś więcej

czy mogę,czy mogę pokazać ci

że jestem ważniejszym mężczyzną

wiem

wiem

na pewno

że on nie potrafi mierzyć wyżej

ponieważ ja potrafię dać ci więcej

mogę,mogę

zrobić to lepiej niż on

będę,będę

ważniejszym mężczyzną

jestem,jestem

wszystkim czego potrzebujesz i nawet czymś więcej

czy mogę czy mogę pokazać ci że jestem ważniejszym mężczyzną?

Leave a Reply

