Birthday Cake tłumaczenie piosenki

Przyjdź i połóż na to swoje imię
Połóż na tym swoje imię
Przyjdź i połóż na to swoje imię
Twoje imię
Założę się, że położysz na tym swoje imię
Położysz na tym swoje imię
ko-ko-kochanie

To nie są nawet moje urodziny
Ale on chce lizać wyłącznie lukier
Wiem, że chcesz tego najgorszą drogą
Nie mogę się doczekać, by zdmuchnąć świece

On chce tego ciasta, ciasta
ciasta, ciasta, ciasta, ciasta, ciasta,
ciasta, ciasta, ciasta, ciasta, ciasta
ciasta, ciasta, ciasta

Ooh kochanie, ja to lubię,
Jesteś tak podekscytowany,
Nie próbuj tego ukryć,
Chcę, byś był moją dz**ką
ciasto, ciasto, ciasto, ciasto,
ciasto, ciasto, ciasto, ciasto,
ciasto, ciasto, ciasto, ciasto,
ciasto, ciasto, ciasto, ciasto

Wiem, że chcesz to ugryźć,
To takie kuszące,
Nic innego jak to:
Chcę, byś był moją dz**ką

To nie są nawet moje urodziny
Ale chcesz tam umieścić swoje imię
To nie są nawet moje urodziny
On próbuje położyć na tym swoje imię
Oooh, chcę cię teraz p*****lić

Leave a Reply

