Come Undone tłumaczenie tekstu piosenki

Tak obojętny ale tak przestraszony

Taki święty ale taki kurwiarz

Taki świadomy taki śmieć

Taki niezdecydowany taki niewzruszony

Rozmyślam o myśleniu

To wszystko jest takie przereklamowane, po prostu piję kolejnego drinka

Zobacz jak idę na dno

Sprzedają na ulicy żyletki i lusterka

Modlę się żebyś spała kiedy zejdę

Jeśli kiedyś cię skrzywdzę twoja zemsta będzie słodka

Bo jestem łajdakiem

I jestem twoim synem

Idę na dno

Idę na dno

Taki rockandrollowy taki firmowy garnitur

Tak cholernie brzydki tak cholernie śliczny

Taki wytresowany taki zwierzak

Tak pragnę twojej miłości a tak pieprzcie się

Nie boję się śmierci, po prostu jej nie chcę

Gdybym przestał kłamać, zawiódł bym cię

Idę na dno

Sprzedają na ulicy żyletki i lusterka

Modlę się żebyś spała kiedy zejdę

Jeśli kiedyś cię skrzywdzę twoja zemsta będzie słodka

Bo jestem łajdakiem

I jestem twoim synem

Idę na dno

Dlatego piszę kolejną balladę

Miksuję ją w środę

Sprzedaję w czwartek

Kupuję jacht w niedzielę

To jest piosenka miłosna

Piosenka miłosna

Robię kolejny wywiad

Śpiewam steki kłamstw

Mówię o gwiazdach którymi gardzę

I śpiewam piosenkę miłosną

Śpiewamy piosenkę miłosną

Taki szczery

Taki szczery

Sprzedają na ulicy żyletki i lusterka

Modlę się żebyś spała kiedy zejdę

Jeśli kiedyś cię skrzywdzę twoja zemsta będzie słodka

Bo jestem łajdakiem

I jestem twoim synem

Jestem łajdakiem

Jestem na dnie

Jestem na dnie

Jestem na dnie

Jestem na dnie

Jestem łajdakiem

Kochaj swojego syna

Jestem łajdakiem

Kochaj swojego syna

Musisz uwielbiać moją smutną piosenkę, miłosną

Moją smutną piosenkę, miłosną piosenkę

Leave a Reply

