Red Hot Chili Peppers On Mercury tłumaczenie

Traktuję siebie

Jak masochistę

Dlaczego mi nie popuścisz

Olej to

I nakieruj mnie na właściwy tor

Chodźmy i

Usiądźmy

Jestem na podwójnej randce

Muszę się odnaleźć

W stronę światła, jasnego, średniej wagi

Nie przestaniemy dawać czadu, bez względu na czas

Silnik sprawia, że nie ma sensu się spierać

Przed każdą blokadą na drodze

Chodź tu jeszcze raz i powiedz mi

Przez co przechodzisz

Jak dziewczyna, która właśnie się dowiedziała, że

Jej dziecko było planowane

Wspomnienia wszystkiego,

Cytrynowych drzewek na Merkurym

Chodź do mnie ze sprostowaniem

Od pięciu, sześciu lub siedmiu mórz

Zawsze podnosiłaś mnie na duch uśmiechem,

Kiedy byłem w dołku

Wspomnienia wszystkiego,

Które się przebijają

Patrząc w górę

Cofają się zawroty głowy

Co za manipulacja

Daj spokój

Kolejny, uparty skorpionie

Zostaw to i chodźmy

Usiądźmy.

Chodź tu jeszcze raz

Księżycowi jeszcze raz

Bardzo dobrze się przyjrzała

Odwróć się i spójrz na mnie

To naprawdę, naprawdę ty

Leave a Reply

