U2 – Until The End Of The World tłumaczenie

Nie widziałem cię już jakiś czas

Ledwo się trzymałem, tylko zabijałem czas

Ostatnim razem spotkaliśmy się w słabo oświetlonym pokoju

Byliśmy tak blisko siebie jak nowożeńcy

Jedliśmy, piliśmy wino

Wszyscy świetnie się bawili

Oprócz ciebie, ty mówiłaś o nadchodzącym końcu świata

Zabrałem pieniądze, dolałem ci czegoś mocniejszego do picia

W tych czasach tracisz zbyt wiele, jeśli zatrzymasz się by pomyśleć

Zawróciłaś mi w głowie swymi niewinnymi oczkami

A wiesz, że wprost kocham element zaskoczenia

Wtedy, w ogrodzie zachowałem się jak dziwka

Pocałowałem twe usta, załamałem ci serce

Ty zachowywałaś się, jakby właśnie nadszedł koniec świata

W moich marzeniach topiłem swe smutki

Ale one nauczyły się pływać

Okrążyły mnie, zaatakowały

Przelewając się przez brzeg kieliszka

Targany przez fale smutku i fale radości

Wyciągnąłem ręce po tego, którego chciałem zniszczyć

Ty powiedziałaś, że będziesz czekać aż do końca świata

Leave a Reply

