Who’s Gon Stop Me & Kanye West tłumaczenie piosenki

To coś jak Holocaust
Miliony naszych ludzi przepadło
Schylmy nasze głowy i módlmy się do Pana
Nim umrę, jestem pieprzonym pociskiem
Teraz kto mnie zatrzyma?
Kto mnie zatrzyma, co?
Kto mnie zatrzyma?
Kto mnie zatrzyma, co?

Jay-Z
Czarne karty, czarne samochody, czarne na czarnym, czarne laski
Cała kupa kasy w czarnej torbie
Czarna giwera, wiesz, po co to?

Kanye
Kto mnie zatrzyma, co?

Jay-Z & Kanye
Kto mnie zatrzyma, co?

Jay-Z
Kto mnie zatrzyma?
Brak hamulców, potrzebuję State Farm (firmy ubezpieczen.)
Tyle zegarków, potrzebuję 8 rąk
Jedna szyja, ale na niej 8 wisiorów

Jay-Z & Kanye
Kto mnie zatrzyma, co?

Kanye
Kolesie gadają, ich dziwki urobione, odwalcie się od mego k*tasa
To przekręcanie słów, dziwko
Kto mnie zatrzyma, co?
Ostatnia noc nie poszła tak dobrze
Wywalili mnie z hotelu
Byłem trochę okropny jak Marvin Albert (pisarz)
Tak! powiedz Howard’owi Cosell’owi (dziennikarz sport.)
Jesteś tylko komentatorem; jeśli dostajesz wypowiedzenie
Wszyscy wiedzą z okolicy, mamy wspólnych hejterów
W pewnych relacjach, pewnie powiesz: żadnych
Słyszałem, ona przeleciała portiera
Cóż, fajnie, przeleciałem kelnerkę
Słyszałem, Yeezy* był rasistą. Cóż, zgaduję, ze to na tej podstawie
Lubię tylko zielone twarze

To coś jak Holocaust
Miliony naszych ludzi przepadło
Schylmy nasze głowy i módlmy się do Pana
Nim umrę, jestem pieprzonym pociskiem

Teraz kto mnie zatrzyma?
Kto mnie zatrzyma, co?
Kto mnie zatrzyma?
Kto mnie zatrzyma, co?

Jay-Z:
Czarne karty, czarne samochody,
Czarne na czarnym, czarne laski
Cała kupa kasy w czarnej torbie
Czarna giwera, wiesz, po co to?

Kanye:
Jesteście fioletowym zielskiem, moja kasa fioletowa
Jesteście Steve’em Urkel’em (postać z serialu), jestem z otoczenia Oprah’y
Napisałem wiersz, który, mam nadzieję, cie zrani

Jay-Z:
Kto mnie zatrzyma, co?
Pokonaj dziwaków, najlepszych agentów FBI
To nie byłoby mądre, zakładać sie z dzieciakiem
Zacznij mnie wyzyskiwać, zakładam, ze będe bogaty
Nocna zmiana, od 6 do 6
Pozwól na strzał, jeden strzał
Zjawię się cały w bieli, bez skarpet
Bez sufitu, nowe coupe
Wiedzą, że jestem zarąbistym chłopakiem
Nie mają dowodu
Jestem 3 kroki wstecz, wiem, jak się poruszać
To wygląda jak, nie wiem, jak przegrywać
Wygrywam znów, jestem w Wynn (hotel w Las Vegas)
Jestem przy stoliku, ryzykuję
Szczęściarz mańkut, przewiduje 7
Przeszedłem przez piekło, spodziewam się nieba, jestem dłużny
Jestem porzucony i zabrałem sie za G-Code**
Jestem tu, o tak, przyrzekam, nigdzie nie idę
Dobrze tu, jak zając, jakl królik, lubie karaty
Mam alergię na posiadanie króliczych uszu
Jak spłukany (z kasy), jak nikt, jak ha,
Nie jestem żartem, nie mogę byc powstrzymany
Jak nikt, jak nikt
Do pokonanego Noego

Dwa siedzenia w 911 (policyjny wóz), brak limitów na czarnej karcie
Powiedziałem wam, miałem zamiar jechać ostro jak powalony, nad ocean który był mym podwórzem
Brak kłamstw w mych wierszach, proszę wybaczcie moje przekleństwa
Szajs jakos przyjdzie. Kur*a, kiedy rośniesz bez wartości
Srodkowy palec do mojego starego życia, specjalny okrzyk do mojej starej głowy
Jeśli to nie było dla twojej rady. Koleś mógłby być taki martwy
Przeżywam życie, nim ci kolesie mnie zabiją
Pogłośnij to, jeśli ci kolesie wyczuli mnie
Jadę ostro, staram sie stac brudny
Pablo Picasso, Rothkos, Rilkes
“Ukończyli” MOMA (Muzeum sztuki nowoczesnej w NY)
I ja zrobiłem to wszystko, bez dyplomu
Ukończyłem, bedac marginesem (społeczeństwa)
Możesz mnie zabawiać
Dla jakiegos pieprzonego głupka jeśli chcesz
Ulica elegancka i rezerwuję elegancje
Pewnie mógłbym być chemikiem, bo gotuje*** szykownie
Jedyną rzecza, która może mnie powstrzymać to ja, I zatrzymam się kiedy pytanie zacznie się
Zatrzymam się

Kanye:
To coś jak Holocaust
Miliony naszych ludzi przepadło
Schylmy nasze głowy i módlmy się do Pana
Nim umrę, jestem pieprzonym pociskiem

Teraz kto mnie zatrzyma?
Kto mnie zatrzyma, co?
Kto mnie zatrzyma?
Kto mnie zatrzyma, co?

Jay-Z:
Czarne karty, czarne samochody,
Czarne na czarnym, czarne laski
Cała kupa kasy w czarnej torbie
Czarna giwera, wiesz, po co to?

*Kanye reklamował model butów Nike’a o takiej nazwie: Nike Air Yeezy
**tak jak dress code jest też G-code, czyli to, co powinien robić, jak ubierać się itp. prawdziwy gangsta
*** cook to po angielsku takze robic dobra muze

Leave a Reply

