Lost In Paradise tłumaczenie tekstu

Wierzyłam, w coś tak odległego
Tak jakbym była człowiekiem
Wypierałam się też uczucia desperacji
We mnie, we mnie

Wszystkie obietnice, które dałam
Tylko, by was zawieść
Wierzyliście we mnie, jednak ja jestem załamana

Nic mi nie zostało
A wszystko, co czuję to okrutne pragnienie
Przez cały ten czas upadaliśmy
A teraz jestem zagubiona w raju

Chciałabym, by przeszłość przestała istnieć
Jednak jest dalej
Chciałabym czuć się tak, jakbym tu należała
Jestem tak samo przerażona jak wy

Nic mi nie zostało
A wszystko, co czuję to okrutne pragnienie
Przez cały ten czas upadaliśmy
A teraz jestem zagubiona w raju

Uciekajmy, uciekajmy
Pewnego dnia nie poczujemy więcej cierpienia
Zabierzcie
Swoje cienie
Gdyż one nie pozwalają mi odejść

Dopóki nic mi nie zostało
A wszystko, co czuję to okrutne pragnienie
Przez cały ten czas upadaliśmy
A teraz jestem zagubiona w raju

Samotna i zagubiona w raju

Leave a Reply

