Alicia Keys Sweet Music tłumaczenie

Któregoś dnia obudzę się

Niebo będzie niebieskie

Któregoś dnia obudzę się

do zabłyśnięcia słońca

Któregoś dnia ta piosenka będzie prawdziwa

A świat, świat

będzie nowiutki

Któregoś dnia obudzę się

i będę czuć się dobrze

Któregoś dnia obudzę się

i moje sny będą moje

Któregoś dnia ta piosenka będzie prawdziwa

A świat, świat

będzie nowiutki

To zabrzmi jak muzyka

Oh słodka muzyka

Każdy będzie chciał śpiewał

To zabrzmi jak muzyka

Oh słodka muzyka

i wszyscy na świecie

będą śpiewać moją piosenkę

Powiedzą la,la,la,la,la,la,la,la,la,la,la,la,

la,la,la,la,la,la,la,la,la

Któregoś dnia obudzę się

i będę wolna

Któregoś dnia obudzę się

zerwę trzymające mnie łańcuchy

Któregoś dnia ta piosenka będzie prawdziwa

A świat, świa

będzie nowiutki

To zabrzmi jak muzyka

Oh słodka muzyka

Wszyscy będą chcieli śpiewać

To zabrzmi jak muzyka

Oh słodka muzyka

i wszyscy na świecie będą śpiewać

moją piosenkę

Powiedzą la,la,la,la,la,la,la,la,la,la,la,la,

la,la,la,la,la,la,la,la,la

I ja ci mówię

Któregoś dnia 3x

świat, świat będzie nowiutki

Leave a Reply

