Money tłumaczenie piosenki

Pieniądze.

Pieniądze…

Kłamiesz dla nich

Szpiegujesz dla nich

Zabijesz dla nich

Umrzesz dla nich

Więc, mówisz, że im ufasz

Ale ja powiem, że to jest tylko

W diabła grze chciwości i pożądaniu

Oni nie dbają o to

Oni by wrobili mnie dla pieniędzy

Oni nie dbają o to

Oni wykorzystają mnie dla pieniędzy

Więc idziesz do kościoła

Czytać Święte słowo

W intrydze życia

To wszystko jest absurdalne

Oni nie dbają o to

Oni by zabili dla pieniędzy

Robisz albo prowokujesz

I drżysz dla pieniędzy

Salutujesz do flagi

Twoje państwo ufa Ci

Teraz zakładasz odznakę

Zostałeś nazwanym “Jednym z niewielu”

I toczysz wojny

Żołnierze muszą to wykonywać

Nigdy nie zdradzę czy oszukam Ciebie mojego kumpla ale…

Jeśli pokażesz mi gotówkę

Wtedy ją wezmę

Jeśli każesz mi,się rozpłakać

Wtedy ją wezmę

Jeśli podasz mi rękę

Wtedy ją ukradę

Zrobisz wszystko dla pieniędzy…

Wszystko wszystko

Wszystko dla pieniędzy

Kłamały by dla ciebie

Zginęły by dla ciebie

Nawet sprzedadzą moją dusze do diabła

Wszystko wszystko

Wszystko dla pieniędzy

Kłamały by dla ciebie

Zginęły by dla ciebie

Nawet sprzedadzą moją dusze do diabła

Ubezpieczenie? Gdzie twoje lojalności leżą?

Czy to jest twoje alibi?

Nie sądzę

Nie dbasz o to

Byś wrobił ją dla pieniędzy

Powiedz, że to jest sprawiedliwe

Pozwiesz ją dla pieniędzy

Chcesz swój złoty puchar

Chcesz centralnego dotyku

Założę się, że sprzedasz swoją duszę

Ponieważ twój Bóg jest taki

Nie dbasz o to Zabijesz dla pieniędzy

Wykonujesz czy prowokujesz, drżysz dla pieniędzy

Jesteś zarażony tą samą chorobą pożądania, głodu i chciwości?

W takim razie patrz, na tego z największym uśmiechem

Próżny bełkot…

Dlatego, że są z tylniego napadu

Jeśli wiesz, że to jest kłamstwo

Wtedy przyrzeknij to

Jeśli dasz to z winą

Wtedy będziesz nosić to

Jeśli jest to wykorzystywaniem szansy

Wtedy będziesz stawiać temu czoło

Zrobisz wszystko dla pieniędzy…

Wszystko wszystko

Wszystko dla pieniędzy

Kłamały by dla ciebie

Zginęły by dla ciebie

Nawet sprzedadzą moją dusze do diabła

Wszystko wszystko

Wszystko dla pieniędzy Kłamały by dla ciebie

Zginęły by dla ciebie

Nawet sprzedadzą moją dusze do diabła

Wszystko wszystko

Wszystko dla pieniędzy

Kłamały by dla ciebie

Zginęły by dla ciebie

Nawet sprzedadzą moją dusze do diabła

Wszystko wszystko

Wszystko dla pieniędzy

Kłamały by dla ciebie

Zginęły by dla ciebie

Nawet sprzedadzą moją dusze do diabła

Mówisz, że byś nie zrobił tego dla wszystkich pieniędzy na świecie

Nie sądzę

Jeśli pokażesz mi człowieka

Wtedy wydam go

Jeśli spytasz mnie aż skłamię

Wtedy powiem mu

Jeśli handlujesz z Bogiem

Wtedy wyślesz go do piekła

Zrobisz wszystko dla pieniędzy

Wszystko wszystko

Wszystko dla pieniędzy

Kłamały by dla ciebie

Zginęły by dla ciebie

Nawet sprzedadzą moją dusze do diabła

(Powtórzyć 8 razy)

Leave a Reply

