Charlotte The Harlot tłumaczenie tekstu

Twoja dupa szeleści w górze

Wiesz co oni mówią?

Charlotte jesteś tak oczyszczana

Gdy bierzesz miłość, którą oni ci dają

Nadziewasz każdego napotkanego faceta

Czy nie wiesz jacy oni są potem?

Charlotte gdy miałaś swe nogi w górze,

Nie słyszałaś ich śmiechu?

Dziwko Charlotte

Pokaż mi swoje nogi

Dziwko Charlotte

Zabierz mnie do łóżka

Dziwko Charlotte

Pokaż mi swoją krew

Dziwko Charlotte

Pokaż mi miłość

Był czas gdy mnie opuściłaś, byłaś tam

Podnosząc kawałki miłości z podłogi

Więc zostawiłaś mnie Charlotte tu samego

Kończąc jako krwawa kurwa

Więc Charlotte mówiłaś, że na prawdę mnie kochałaś

Wczoraj podnosząc kawałki miłości

Więc Charlotte twe szuflady są także bez koloru

Bo kochałaś się cały dzień

Bierzesz zbyt wielu facetów do swojego pokoju

Czy nie czujesz skrupułów?

Zarzucasz im piątaka tylko na początku

I dziesiątkę jako główną stawkę

Nie masz uczuć

Zmarły one dawno temu

Nie obchodzi cię kto cię wpuszcza

Czy nie wiesz, że łamiesz prawo

Dając swe usługi

Leave a Reply

