Stranger In Moscow tłumaczenie tekstu

Wędrowałem w deszczu

Jak w jakimś życiu na niby, wyobraziłem sobie

Ten szybki, gwałtowny upadek w niełaskę

Słoneczne dni wydają się być daleko

W cieniu Kremla stałem się taki mały

Mauzoleum Stalina nie dawało mi spokoju

Ciągle, bezustannie mnie prześladowało

Chciałem, żeby deszcz

zostawił mnie w spokoju

Jak można się czuć?

(Jak można się czuć?)

Jak można się czuć?

(Jak można się czuć?)

Kiedy jest się samotnym, a w środku odczuwa się tylko zimno

Tu jestem pozbawiony całej mojej sławy

Myślę o ostatecznej walce dobra ze złem

KGB mnie śledziło

Zanotujcie moje nazwisko i zostawcie mnie w spokoju

Potem żebrzący chłopak wykrzyknął moje imię

Szczęśliwe dni zgaszą ból

I ciągle, ciągle to do mnie przychodzi

I jeszcze raz i jeszcze raz i jeszcze raz

Zapiszcie moje nazwisko i zosatwcie mnie w spokoju

Jak można się czuć?

(Jak można się czuć?)

Jak można się czuć?

Jak można się czuć?

Jak można się czuć?

Jak można się czuć?

(Jak można się czuć?)

Jak można się czuć?

Jak można się czuć?

Kiedy jest się samotnym, a w środku odczuwa się tylko zimno

Jak można się czuć?

(Jak można się czuć?)

Jak można się czuć?

Jak można się czuć?

Jak można się czuć?

Jak można się czuć?

(Jak można się czuć?)

Jak można się czuć?

Jak można się czuć?

Kiedy jest się samotnym, a w środku odczuwa się tylko zimno

Jak obcy w Moskwie

Jak obcy w Moskwie

Tu czai się niebezpieczeństwo

Tu czai się niebezpieczeństwo, kochanie

Jak obcy w Moskwie

Tu czai się niebezpieczeństwo

Tu czai się niebezpieczeństwo, kochanie

Jak obcy w Moskwie

Żyję zupełnie samotnie

Żyję zupełnie samotnie, kochanie

Obcy w Moskwie

Leave a Reply

