Home tłumaczenie tekstu piosenki

To piosenka

Ze złej strony miasta

Gdzie odbiłem się

Od ziemi

Z najbardziej osamotnionym dźwiękiem

Tłukł się wewnątrz

I przyparł mnie do muru

To akt

Z najbardziej beztreściowej sztuki

Klatka lub najcięższy krzyż, jaki kiedykolwiek zrobiono

Rozmiar najbardziej morderczej pułapki, jaka kiedykolwiek powaliła z nóg

I dziękuję Ci,

Że przywiodłaś mnie tutaj

Za pokazanie domu

Za wyśpiewanie tych łez

W końcu zrozumiałem

Że tu należę.

Uniesienie i najbardziej mdła

Słodycz pachnących prześcieradeł

Przywierających do spodniej części moich kolan

I stóp

Tonę podczas rozpaczliwego łomotania

I dziękuję Ci

Że przywiodłaś mnie tutaj

Za pokazanie domu

Za wyśpiewanie tych łez

W końcu zrozumiałem

Że tu należę

Czuć się jak w domu

Powinienem to wiedzieć

Od samego początku

Bóg sprawia, że jedynym prawdziwym przyjacielem

Obwołuję siebie

Stwarza pozory, że poprawię swe postępowanie

W przyszłości

Przyjaźnie okazuje wspaniały koniec życia

I dziękuję Ci

Że przywiodłaś mnie tutaj

Za pokazanie domu

Za wyśpiewanie tych łez

W końcu zrozumiałem

Że tu należę

Leave a Reply

