Tarja Turunen – In The Picture tłumaczenie

Czekałam tak długo, czułam się tak dziwnie

Nie mogłam się ruszyć w godzinach

Impuls światła dezorientował

I rozdzierał mnie w środku

Gorączka zabija mnie

Czołgam się i żałuję

Wiatr przez całą noc i dzień

Nienasycony tęsknotą

Ty nigdy nie ujrzysz mnie uciekającą

Ja pozostanę

Na obrazku

Nie mogę uwierzyć własnym oczom

Obrazy się rozmywają, ożywam

Skąd przybyłeś?

Jaka jest twoja misja?

Chociaż oni czają się, są wciąż poza zasięgiem

Oddaje ukłon przed dziwem

I wreszcie pokazali swe twarze

Rozpoznałam siebie

Strach w okolicy

Nadziei i zaangażowania

Sny ukazują znaki

Tej oświeconej słabości

Ty nigdy nie ujrzysz mnie uciekającą

Ja pozostanę

Na obrazku

Nie mogę uwierzyć własnym oczom

Obrazy się rozmywają, ożywam

Skąd przybyłeś?

Jaka jest twoja misja?

Na obrazku

Nie mogę uwierzyć własnym oczom

Obrazy się rozmywają, ożywam

Skąd przybyłeś?

Jaka jest twoja misja?

Ah

Ah

Ah

Ty nigdy nie ujrzysz mnie uciekającą

Muszę stawić czoło nadchodzącemu bólu

Ja pozostanę

Na Obrazku

Nie mogę uwierzyć własnym oczom

Obrazy się rozmywają, ożywam

Skąd przybyłeś?

Nie mogę uwierzyć własnym oczom

Zostałam przeznaczona by być

Na obrazku

Ah

Ah

Nie mogę uwierzyć własnym oczom

Leave a Reply

