Hello Brooklyn tłumaczenie tekstu piosenki

Witaj Brooklyn jak sie miewasz?
Gdzie sie wybierasz? Moge jechać z tobą?
Jesli tak, bede twoim mezczyzna
Ty mozesz byc moja dama i miec moje dziecko

I prowadz moje auto i doprowadz mnie do szalenstwa
Gdziekolwiek jedziesz kochanie, zabierz mnie ze ze soba
Jestem taki zajety, jesli ty tez
Ja tylko mowie kochanie, tylko mowie

Jak mama ty mnie urodzilas. Brooklyn ty sie mna opiekowalas
Uczylas mnie byc twardym lepiej od Berkeley(uniwersytet California)
Mowili ze mnie zabilas gdy mialem 21
To gowno przeszkadzalo mi, ale ty mnie nigdy nie skrzywdzilas

Witaj Brooklyn, jesli bedziemy mieli corke
Zdagnij jak ja nazwe? Brooklyn Carter
Kiedy zostawilem cie dla Virginii, nie chcialem cie urazic
Bo wiesz, ja tylko wyjechalem na kolacje

I jadlem, tak duzo kupilem extra
Tak duzo ze kolacja przemienila sie w sniadanie
Jezdze tylko lexusem by przytulac twoje drogi
Kocham twoje rogi, jestem polowa twojej duszy

Witaj Brooklyn jak sie miewasz?
Gdzie sie wybierasz? Moge jechac z toba?
Jesli tak bede twoim mezczyzna
Ty mozesz byc moja dama i miec moje dziecko

I prowadz moje auto i doprowadz mnie do szalenstwa
gdziekolwiek jedziesz kochanie zabierz mnie ze ze soba
Jestem taki zajety, jesli ty tez
Ja tylko mowie kochanie, tylko mowie

Witaj Brooklyn jaka jest twoja historia?
ona mowila, ona je w pospiechu ale nie jest N.O.R.A (afrykanski raper)
powiedziala ze ma mezczyzne ale on sie tym nie martwi
ale kochanie mam (?)

Mowila ze kocha B.I.G i ze jest jak 2Pac
a jak powiwedzialem Jay-z ona odparla ze The ROC (amerykanski raper)
i zostawiam to jak tak, jak tak o tak
gdzie jeste Brooklyn, gdzie jest Brooklyn

Widziales ja?
I jesli ci cos powiem lepiej jej uwierz
Powiedziala mi ze lubi zachowanie Nowego Orleanu
Wiec powiedzialem ‘Dowidzenia Katrina’

I witajBrooklyn
Ale ty kochanie masz najslodsze radosne oczy jakie widzialo
Powiedzialem witajallo Brooklyn
Ale kochanie mam nadzieje ze nie powiesz mi nigdy dowidzenia

Powiedzialem Witaj Brooklyn
Ale ale kochanie jestes dla mnie tak cholerni dobra
I pamietam ten czas, miejsce i pogode
Pewnego dnia powiedzials czesc, powiedz witaj Brooklyn

Brooklyn jestesmy szaleni, zobacz jak mnie stworzylas
Razorskie ostrza w moich ustach chodza dookoła
Albo oszalale czarne kaptury i Timberlande’y
Widzisz zawsze zielone tonacje na tych wisiorach czarnuchow

Witaj Brooklyn masz zly wplyw, zobacz co kazala mi zrobic
Ale nie jestem zly na ciebie, spojrz na moje nastawienie
Mowi sie ze zycie jest zbyt prawdziwe, obczaj mojego grill
Kochanie jestem zimny jak lod, jakbym pochodzil z Brownsville

Ale moje lozko jest w Stuy (liceum w NY) wiec w Miedzyczasie zrownam z ziemia ciebie Bush’u
Poki palimy C.I o co chodzi chlopakom B.I.
Wiesz ze dam sobie rade B.I. nie robie polowy kroku na Kane(zapasnik)
zapytaj dreadsow(?) o to jak ty idziesz na to

Ona lubi hardcore wiec miele wolno
Iller potem Albee Square Mall(sklep) wraca w 9-0
Moje dobre dziwki, mamy pare ofiar do zlapania
Wiec za pare lat kochanie przyniose ci pare Netsow

Witaj Brooklyn jak sie miewasz?
Gdzie sie wybierasz? Czy ja tez moge?
Jesli tak bede twoim mezczyzna
Ty mozesz byc moja dama i miec moje dziecko

I porwadz moje auto i doprowadz mnie do szalenstwa
gdziekolwiek jedziesz kochanie zabierz mnie ze ze soba
Jestem taki zajety, jesli ty tez
Ja tylko mowie kochanie tylko mowie

I witaj Brooklyn
Ale ty kochanie masz najslodsze radosne oczy jakie widzialo
Powiedzialem witaj brooklyn
Ale kochanie mam nadzieje ze nie powiesz mi nigdy do widzenia

Powiedzialem Witaj Brooklyn
Ale ale kochanie jestes dla mnie tak cholernie dobra
I pamietam ten czas, miejsce i pogode
Pownego dnia powiedzials czesc, powiedz witaj Brooklyn

Leave a Reply

