Black Or White tłumaczenie piosenki

Poszedłem na spacer z dziewczyną

Pewnej soboty

Chłopcze, czy to twoja dziewczyna?

Tak, jesteśmy jak jedno ciało

Teraz wierzę w cuda

A cud

Zdarzył się dziś wieczorem

Lecz jeśli

Pomyślisz

O mojej dziewczynie

To będzie obojętne czy jesteś

Czarny czy biały

Drukują moje oświadczenie

W sobotniej gazecie

Musiałem im powiedzieć

Że nie jestem gorszy

I powiedziałem o równości

I to prawda

Wprawdzie nie ma się racji

Lub się ją ma

Lecz jeśli

Pomyślisz

O mojej dziewczynie

To będzie obojętne czy jesteś

Czarny czy biały

Mam dość tego diabła

Mam dość całej tej sprawy

Mam dość tego całego interesu

Spójrz, jeśli

Walka jest tak zacięta

Nie boję się

Twojego brata

Nie boję się gazet

Nie boję się nikogo

Dziewczyno, jeśli

Walka jest tak zacięta

Ochrona

Gangów, klubów

I narodowości

Nie wnosi nic dobrego do

Kontaktów międzyludzkich

Toczy się wojna

Na całym świecie

Wolę posłuchać dwóch stron

Sporu

Spójrz, tu wcale nie chodzi o kolor skóry

Tylko o miejsca

Twarze

Skąd twoja krew

Wypływa

Stąd jesteś

Widziałem jak jasne

Staje się ciemniejsze

Nie zamierzam spędzić

Całego mojego życia na byciu kolorem

Tylko mi nie opowiadaj, że się zgadzasz

Ze mną

Widziałem cię jak

Rzucasz we mnie błotem

Lecz jeśli

Pomyślisz

O mojej dziewczynie

To będzie obojętne, czy jesteś

Czarny czy biały

Powiedziałem, jeśli

Pomyślisz o tym aby

Zostać moim przyjacielem

To będzie obojętne, czy jesteś

Czarny czy biały

Powiedziałem, jeśli

Pomyślisz o tym aby

Zostać moim bratem

To będzie obojętne, czy jesteś

Czarny czy biały

Och, och

Yea, yea, yea teraz

Och, och

Yea, yea, yea teraz

To jest czarne, to jest białe

Trudno im będzie

Przejść przez to

To jest czarne, to jest białe, whoo

To jest czarne, to jest białe

Trudno im będzie

Przejść przez to

To jest czarne, to jest białe, whoo

Leave a Reply

