Meat For A Queen tłumaczenie tekstu

Mięso dla królowej

Rozpustnicy w leśnej ciszy
Rzucają steki na ofiarne płyty
kongregacyjnie błagają
Licząc zmarszczki na twej twarzy
Prorok głoszący obłudę
Patroszenie herezji
i twojego fałszu i twojego fałszu
i twojej fałszywej seksualności

Nie udowodnisz nic, co zdarzyło się wczoraj…teraz jest jedyna prawdziwa rzeczą

niebo było purpurowe, a moje oczy czerwone
Spadłem z firmamentu nad moja głową
Czy coś coś coś powiedziałem?
pewnego dna ludzie mnie zabiją

Złapany w te sny
nie słychać mojego krzyku
to kolejna wariacja na mój temat
jestem wszechpotężnym demonem
jestem mięsem dla królowej
moje włosy czernieją, moje oczy zielenieją

nie udowodnisz nic x2

nie potrzebujesz tego śmiertelnego, bezwartościowego ciała
wiara to tylko żałosna pętla
Twoim bogiem jest intelektualna masturbacja
A szatan jest twoją żałosną wymówką
kurwa x4
Nie udowodnisz nic, co zdarzyło się wczoraj…teraz jest jedyna prawdziwa rzeczą

nie potrzebujesz tego śmiertelnego, bezwartościowego ciała
wiara to tylko żałosna pętla
Twoim bogiem jest intelektualna masturbacja
A szatan jest twoją żałosną wymówką

nie potrzebujesz tego śmiertelnego,
bezwartościowego ciała x3
wiara to tylko żałosna pętla

Nie udowodnisz nic

Leave a Reply

