Only happy when it rains tłumaczenie piosenki

Jestem szczęśliwy tylko kiedy pada
Jestem szczęśliwy tylko kiedy jest komplikacja
I chociaż wiem,że Ty nie możesz tego docenić
Jestem szczęśliwa tylko kiedy pada

Ty wiesz, że Ja kocham kiedy wiadomości są złe
i dlaczego tak dobrze czuję się gdy jestem bardzo smutny
Jestem szczęśliwy tylko kiedy pada

Wypuść swoje nieszczęście, wlej swoje nieszczęście na mnie
Wypuść swoje nieszczęście, wlej swoje nieszczęście na mnie

Jestem szczęśliwy tylko kiedy pada
Czuje się dobrze kiedy rzeczy idą źle
Słucham tylko smutnych, smutnych piosenek
Jestem szczęśliwy tylko kiedy pada

Uśmiecham się tylko w mroku
Najlepiej czuję się tylko, gdy noc staje się ciemna
I nieprzypadkowo mówię Ci o tym…
Jestem szczęśliwy tylko kiedy pada

Dostaniesz wiadomość zanim dostrzegę to
Kiedy narzekam na mnie i na ciebie
Jestem szczęśliwy tylko kiedy pada

Możesz dotrzymać mi towarzystwa
Tak długo jak cię to nie będzie obchodzić
Jestem szczęśliwy tylko kiedy pada
Czy chcesz posłuchać o moich nowych obsesjach?
Jadę wysoko na głębokiej depresji
Jestem szczęśliwy tylko kiedy pada
Wlej swoje nieszczęście na mnie

Leave a Reply

