Soundgarden Burden In My Hand tłumaczenie

Chodź za mną na pustynię

Jeśliś spragniona tak

Rozłam usta w uśmiechu i zatnij czerwień warg

I utoń w alkoholu

Bo w dole poniżej prawda leży

Pod rzeki łożyskiem

Więc ugaś się i pij wodę

Która toczy się poniżej jej głowy

Och nie ona idzie tam

W zabójczym blasku, słońce jest moje

Zastrzeliłem moją miłość dzisiaj czy zapłakałabyś za mnie

Straciłem znów głowę czy skłamałabyś dla mnie

Zostawiłem ją w piasków toni tylko ciężar w mojej dłoni

Straciłem znów głowę czy zapłakałabyś za mnie

Zamknij oczy i pochyl głowę

Potrzebuję trochę sympatii

Bo strach jest silny a miłość dla każdego

Kto nie jest mną

Więc zabij swe ego i zabij siebie samego

I zabij wszystko co kochasz

A jeśli żyjesz możesz rozpaść się na kawałki

I cierpieć z duchem mym

Tylko ciężar w mej dłoni

Tylko kotwica na mym sercu

Tylko guz wewnątrz głowy

A ja jestem w ciemności

Leave a Reply

