Living Bad Dreams tłumaczenie tekstu

Zahipnotyzowany i bezradny
W świetle pełni księżyca *
Me ciało jest twoją ofiarą
Twe duchy niebawem nadejdą
Wpatrzony w tą plugawą noc
Była tak zimna i łagodna
Czułe pocałunki zmienia w ugryzienia
Gdy tylko się poruszysz

Wyglądasz tak słabo i delikatnie
Rozkołysana i chwiejna*
Lecz zgarnęłaś mnie w swe ramiona
I poniosła mnie daleko

[ref]
Żyję złymi snami
Nie mogę od ciebie uciec
Żyję złymi snami
Koszmar staje się prawdą

Wodziłaś mnie na pokuszenie
Oddałaś w objęcia bólu*
Chodziłem po twej świętej ziemi
Możesz zabrać moją duszę*
Twa pasja pozbawia mnie sił
Strach zaczyna wpadać głęboko [?]
Spadam, w zwolnionym tempie
W wieczne uśpienie

[ref]
Żyję złymi snami
[…]

Twa pasja pozbawia mnie sił
Strach zaczyna wpadać głęboko [?]
Spadam, w zwolnionym tempie
W wieczne uśpienie

2x refren

Żyję złymi snami

Nie chcę więcej koszmarów
Żyję złymi snami

* Nie są to dokładne tłumaczenia, ale z pewnością oddają sens i brzmią lepiej niż dosłownie przetłumaczone

BlackSeagull

Leave a Reply

