Dimelo tłumaczenie tekstu

Powiedz mi to

Ty powiedz mi

Powiedz mi to

Powiedz mi, dlaczego jesteś poza mną?

I zarazem tak bardzo w moim wnętrzu?

Powiedz mi to bez rozmowy

I spraw, abym poczuł, to, co już czuje

Potem ja cię widzę I ty na mnie patrzysz

I zjemy nasze życia

Ja się nie zadowolę wymyślając ciebie

Zawsze tak było

Bo ja nie mogę odczepić się od ciebie

Im bardziej chce uciec

Tym bardziej zostaje

Patrząc ci bez oddechu w oczy

Czekając na gest przyzwalający

Powiedz mi, dlaczego jesteś poza mną?

I zarazem tak bardzo w moim wnętrzu?

Powiedz mi to bez rozmowy

I spraw, abym poczuł, to, co już czuje

Powiedz mi to delikatnie

Powiedz mocno

Powiedz mocno

Powiedz delikatnie

Powiedz mi to wreszcie

Podoba mi się w tobie

To jak bardzo mi się podobasz

I jak dużo sobie pozwalam

Nie mamy nic do stracenia

I mamy wiele do przeżycia

Powiedz mi

Czy ja nie chce. Albo co chce

Powiedz mi to

A potem zapomnij o wszystkim

Chce

Nów księżyca zawsze jest taki

I zło które już się ode mnie oddala

Powiedz mi, dlaczego jesteś poza mną?

I zarazem tak bardzo w moim wnętrzu?

Powiedz mi to bez rozmowy

I spraw, abym poczuł, to, co już czuje

¿powiedz , powiedz

powiedz ze tak

Leave a Reply

