Avril Lavigne – Touch The Sky tłumaczenie

tłumaczenie tytułu:

“Dotknąć nieba”

tłumaczenie tekstu utworu:

Kiedyś nosiłam ten wielki stary świat

na moich ramionach i plecach

Kiedyś leżałam na środku mojego pokoju

zastanawiając się gdzie jestem

Czułam chłód biegnący w moich żyłach

I zastanawiałam się, czy będę bezpieczna

Czułam lód budujący w mojej duszy

czy on stopnieje?

On jest ciepłym wietrzykiem

Wdmuchującym do mnie życie

On jest światłem słonecznym

świecącym na mnie

Kiedyś spędzałam całe życie na martwieniu się

Licząc każdą dziesięciocentówkę

Odwracając się od wszystkich których kochałam

Nigdy nei znajdując czasu

I kiedyś jednego dnia byłam zmęczona

samotnością i życiem pojedynczo

I głęboko w środku wydawało mi się że słyszę

“Oprzyj sie na mnie, jestem tutaj”

On jest ciepłym wietrzykiem

Wdmuchującym do mnie życie

On jest światłem słonecznym

świecącym na mnie

ściągnęłam brzemię z moich pleców

I rzuciłam w wiatr

i wyciągnęłam ramiona ku niebu

I pozwoliłam mojemu życiu zacząć się

I jak drzewo, urosnę

najlepiej kiedy się mnie zetnie

I jak drzewo mogę dotknąć nieba

Ze stopami na ziemi

On jest ciepłym wietrzykiem

Wdmuchującym do mnie życie

On jest światłem słonecznym

świecącym na mnie

On jest ciepłym wietrzykiem

Wdmuchującym do mnie życie

On jest światłem słonecznym

świecącym na mnie, tak

Świecącym na mnie

Świecącym, świecącym

świecącym na mnie

Leave a Reply

