Hello Mary Lou tłumaczenie tekstu

Zawróciłaś mi w głowie pewnego słonecznego dnia
Zaświeciłaś tymi, wielkimi, brązowymi oczami
I oo chciałem cie mieć więcej na zawsze
Nie, nie jestem jednym z tych którzy idą naokoło
Przysięgam, twardo stąpam po ziemi
I myślałem, że nigdy więcej cię już nie spotkam

Powiedziałem : “Hello Mary Lou
Żegnaj serce
Słodka Mary Lou
Jestem tak bardzo w tobie zakochany

Ja wiedziałem, Mary Lou
Nigdy się nie rozstaniemy
Więc Hello Mary Lou
Żegnaj serce”

Widziałem twoje usta, słyszałem twój głos
Uwierz mi po prostu nie miałem wyboru
Dzikie konie nie mogły sprawić, że odejdę
Ja myślałem o księżycowej nocy
Moje ramiona o tym by mocno cię przytulić
To wszystko, co chciałem ci powiedzieć

Leave a Reply

