Behind The Mask tłumaczenie tekstu

Cały czas miałem o tym mówić
Ale to jest jak miecz mający dwa końce
Przetnie i rzuci na kolana

Cały czas wiedziałem ,że byłaś fałszywą dziewczyną
Siedzisz za maską i kontrolujesz swój świat

Siedzisz blisko mnie, a ja obserwuje twoją twarz
Próbuje znaleźć prawdę ,ale to jest twoja kryjówka
Mówisz ,że mnie kochasz ,ale ciężko jest to dostrzec
Gdy on jest w twoich ramionach , ty obrzucasz mnie kamieniami

Kogo kochasz? Czy jestem to ja z Tobą?
Nie wiem
Kogo kochasz?
Nie chce Cię jeśli nie dasz mi odpowiedzi
Znasz mnie

(Nie ma nic w Twoich oczach)
Nie ma nic w Twoich oczach
(Ale to jest powód ,z którego płaczesz)
Ale to jest powód ,z którego płaczesz ,dziewczyno
(płacz dziewczyno)

(Wszystko jest wspaniałe, wszystko jest jasne)
Wszystko jest wspaniałe, wszystko jest jasne
(Badasz mój umysł)

Przechadzam się, cierpiąc w mojej klęsce
Kiedy przychodzę do Ciebie, Ty siedzisz w swoim pokoju
Siedzisz wokół tej najdziwniejszej kryjówki
Ściągnij maskę, wtedy będę mógł zobaczyć twoją twarz

Kogo kochasz? Czy jestem to ja z Tobą?
Nie wiem
Kogo kochasz?
Nie chcę Cię jeśli nie dasz mi odpowiedzi
Znam Cię

(Niebo musi być czujne)
Niebo musi być czujne
(Twój uśmiech jest przerażający)
Dziewczyno sprawiasz ,że się kręcę

(Fałszywe, puste łzy)
Każdego roku, twoje są dobre.
(Gdzie jest twoja dusza? Dokąd odeszła?)
Przestraszyłaś mnie, dziewczyno

(Niebo musi być czujne)
Niebo musi być czujne
(Twój uśmiech jest przerażający)
Wiesz, gdzie byłaś.

(Fałszywe, puste łzy)
Każdego roku, na na na
(Gdzie jest twoja dusza? Dokąd odeszła?)

Przechadzam się, cierpiąc w mojej klęsce
Kiedy przychodzę do Ciebie, Ty siedzisz w swoim pokoju
Siedzisz wokół tej najdziwniejszej kryjówki
Ściągnij maskę, wtedy będę mógł zobaczyć twoją twarz

Kogo kochasz? Czy jestem to ja z Tobą?
Nie wiem
Kogo kochasz?
Nie chce Cię jeśli nie dasz mi odpowiedzi
Znam Cię

Kogo kochasz? Czy jestem to ja z Tobą?
Nie wiem
Kogo kochasz?
Nie chce Cię jeśli nie dasz mi odpowiedzi
Nie wiem

Nie chce o tym rozmawiać
(Porozmawiajmy o tym!)
Nie chce o tym rozmawiać
(Porozmawiajmy o tym!)
Nie chce o tym rozmawiać
(Porozmawiajmy o tym!)

*Przepraszam za jakiekolwiek błędy. Próbowałam tłumaczyć tak by tekst miał jakiś sens.

Leave a Reply

